Mēs piedāvājam 

 

Sadarbības partneri 

             
 

Prāta vētra (breinstormings)

Intensīva grupas diskusija, kuras laikā tiek stimulētas radošas un spontānas idejas, kā arī risinātas biznesa problēmas, kas saistītas ar jauna produkta konceptu tirgū, zīmolu nosaukumiem, sadarbības stratēģijām, reklāmas saukļiem, sabiedrisko attiecību aktivitātēm, u.tml. Šādu sesiju pamats ir brīva ideju apmaiņa. Idejas var būt arī nebūtiskas, taču to apmaiņa notiek tik un tā, lai nonāktu pie risinājuma. Šī tehnika, kas tiek pielietota, lai rosinātu cilvēku prātus ģenerēt radošas  idejas. Lielākoties šī tehnika tiek izmantota, lai ģenerētu vairākas vai lielu skaitu radošu ideju. Šo metodi popularizēja Alex Faickney Osborn 1953. gadā. Arvien populārākas kļūst elektroniskās prāta vētras. Tajās galvenokārt piedalās anonīmas personas, kuras izstrādā noteikumus, lai piedalītos prāta vētrā, tādā veidā izvairoties no kaitīgas un domu nerosinošas citu cilvēku darbības. Lielās elektronisko prāta vētru grupas ir viena no šis darbības pozitīvākajām iezīmēm.